Maestrul destrămat…

Eu, butoiul de pulbere, l-am transformat pe D. în praf zburător. Cu furie jubilatorie, mi-am fracturat ultimele ramuri din schelărie. Predicile au încetat, elevaţia se amână, maestrul e un ciorap destrămat. Fără milă, calc pragul spre nicăieri.

…şi regăsit. 

Zgomotele au încetat, trupul-muniţie a redevenit mişcare semiordonată şi l-am impins către către locul de ascultare a învăţăturilor lui D. Am reaşezat cuburile colorate şi am aşteptat o minune infinitezimală, o clipire mai înţeleaptă, o săgeată strâmbă către orice. Şi D. a strălucit … Am zâmbit către el, am înghiţit toată lumina pe nemestecate şi am înţeles ce trebuie să caut.

3 gânduri despre „Maestrul destrămat…

  1. in_raspar, poti, te rog, sa traduci postul asta pentru unii mai neciopliti, asa, ca mine? nu de alta, dar ce am inteles din ce ai scris e de ne-comentat:) pe cuvant, m-am inrosit de pudoare.

    te-ai certat cu maestrul dupa care v-ati impacat? elvetia e din nou pe tapet?

  2. Draga we, multumesc pentru lectura atenta. Am scris incifrat pentru ca nu-mi pot pune sufletul pe tapet aici, dar trec prin momente prea tenebroase ca sa nu rabufnesc (sporadic, ce-i drept). E vorba de oameni din viata-mi banala, nu-ti bate capul,sunt intamplari poate obisnuite pe care eu le vad uneori intr-o lumina initiatica, alta data ca pe-un calvar stupid. Nu cred ca ar avea rost sa povestesc ce mi se intampla cu adevarat, la ce bun…Sunt oameni care scriu bloguri despre viata personala, eu nu mai sunt in stare sa scriu despre nimic.
    Multumesc ca ai trecut pe aici.

Lasă un răspuns

