D.

Înlăcrimat, D. mă taie cu privirea şi stropii nimicniciei se preling. Sunt novicele încrâncenat în nigredo, înfăşurat în propria-i duhoare, care nu  vede sufletul, chiar dacă el, exhibat în faţa ochilor holbaţi, orbeşte muştele ce-mi stau pe umăr.

6 gânduri despre „D.

  1. D. e inlacrimat datorita nimicniciei mele, manifestata asupra lui. Fiind un maestru cu sensibilitati evidente, pe care eu le ating in mod constant, ajunge sa fie „inlacrimat’ dat si taios in judecata morala. Iar mie…imi scapa evidenta, esenta, sufletul etc, pentru ca sunt intr-o zona subterana. E o telenovela din pacate…

  2. Ha-ha, ti s-a stricat televizorul?! Pai aici e telenovela sufletului meu zbuciumat (vai !) si ma plictiseste deja, dar daca sunt cereri de vizionare, asa onorante, mai varsam niste melodrama in drum…

  3. D. are trăsături masculine și e un maestru atipic…el suferă pentru nimicnicia invatacelului (adică a mea).

Lasă un răspuns

